Sunday, April 11, 2010

This is called "friends"

Disappointed that there is such a friend
Can thoroughly disappointed



口中带着的都是好听的"十几年朋友"
说是会说,
对..!!谁都会说 , 我也会阿~

听朋友说你结婚了
还摆了喜酒tim...身为认识你那么久的朋友一点消息都没有
要不是朋友告诉我
我看我知道的时候应该是你抱着你的baby...
我问你的时候才让我知道...你已经结婚了的事实..是你要的吗..?
难道我们比不过你那些才认识不超过十年的朋友吗..?
我不是在意些什么,只要一封信息就已经很满足了
当我是你的朋友好不好..!!

我没有要你请我去你的wedding party阿...
也没有要你的请帖什么之类的...
一个通知的电话或者是信息而已..!!
朋友..!!

[this thing don't know how to explain in english]

Do you remember our childhood
The same kindergarten, primary school, secondary school
Childhood memories of you live in the same place
You have forgotten ..?
=.=
..MOU agn Tai jor..


I am feel very DISAPPOINTED about this thing..!!!!!!!


-END-

No comments:

Post a Comment