Thursday, August 5, 2010

Sick Sick ='(

Finally , Sick ady ~
this is a high point ...
But , i cannot Fallen
Still have a long long way to go ..
================================
i really LOVE my Course now ..
long way to become a beautician
i belief i can did it =))
Continue my life with TOP TO TOE
and my course mate ...
hoho

生病的时候,没人能在身旁给予温柔的叮咛
生病的时候,没有安慰的电话
生病的时候,没有温暖的双手帮我量量我额头的温度,轻轻的说着你发烧了~
生病的时候,我想起了你
生病的时候,闭上眼睛想起你曾经睡在我的肩膀
你让我依靠,我也让你依靠~
什么时候都想到你
怎么办,朋友说,
无药可救,走火入魔
你在哪里..? 你听到了吗..?
我知道你不会看~haha xDD
Daryl Ee ! I Miss YOU , Can you Feel it ..?

No comments:

Post a Comment